Tervetuloa Holvi-tietopankkiin

Holvi on Kello- ja korumuseon tietopankki. Tänne talletetaan tietoa museon aarteista.

Kellot ja korut ovat osa kulttuuriamme. Museomme tehtävä on tallettaa tätä kulttuuria. Keräämme tietoa kelloista ja koruista ja huolehdimme niiden kokoelmista. Olemme ylpeitä tästä tärkeästä tehtävästä.

Holvi-tietopankki on avoin kaikille. Voit tutustua museomme kokoelmiin. Voit myös kertoa oman kellosi tai korusi tarinan.

Esimerkki: Voit hakea sanalla kello, koru, muisto, tarina, valmistus, työkalu, tekijä, työhuone, koulutus, kokoelma

Avaa ovi kellojen ja korujen maailmaan.

Tervetuloa!

1. Tee kierros museossa

Millaista on kellojen ja korujen historia? Tutustu historiaan ja tee kierros museossa. Aloita museokierros tästä (yleiskielinen)

2. Kerro oma tarinasi

Onko sinulla kello tai koru, josta haluat kertoa muille? Keräämme tietopankkiin koko ajan lisää tarinoita ja kuvia. Sinunkin tarinasi talletetaan museon aarteisiin.

Voit kertoa tarinan tai muiston tällä lomakkeella.
Voit lisätä korun tietopankkiin tällä lomakkeella.
Voit lisätä kellon tällä lomakkeella.
Voit lisätä työkalun tai tekniikan tällä lomakkeella.
Voit lisätä henkilön tai yrityksen tai brändin tällä lomakkeella.

3.Tutki kokoelmia

Haluatko tutustua Holvin aarteisiin? Sinun ei tarvitse maksaa pääsymaksua. Voit katsella kokoelman kelloja ja koruja ilmaiseksi täällä.

Luodaan ja jaetaan
kulttuuriperintöä tässä ja nyt.
Yhdessä.