Suomen kellomuseo, joka on moninkertaistanut kävijämääränsä viimeisen vuoden aikana, on nyt uudistunut myös internetissä. Kävijämäärän nousu noin 30-kertaiseksi WeeGee-talolle muuton myötä teki ajankohtaiseksi museon tavoitettavuuden lisäämisen internetinkin kautta. Asiakkaat kertoivat yhä useammin, että ovat etsineet tietoa internetistä eikä sitä tuntunut löytyvän. Suomalaista kelloperintöä on paljon asiakkaiden hallussa, perintökellojen ja suomalaisten kelloseppien jäämistöjen muodossa. Usein siis tietoa hakevat tavalliset ihmiset, joita hallussa olevat esineet ovat alkaneet kiinnostaa. Suomen kellomuseon tehtävä on ainoana pohjoismaisena kellomuseona taltioida tämän alan historiaa ja toimia tietolähteenä.

Uusituilta internet-sivuilta voi saada tietoa niin suomalaisista kellosepistä, Suomessa tehdyistä tai käytetyistä kelloista, ajan mittaamisen historiasta ja Suomen kellomuseosta. Löytyypä sivuilta oma osansa kouluille ja opettajillekin käytettäväksi, eri ikäryhmille suunnattuina valmiina paketteina. Sivujen ulkoasun on suunnitellut monimediatoimisto Kutomo ja sisällön tuotannosta vastaa Suomen kellomuseo.

Suomen kellomuseo uusi nettisivunsa